eko

love it or leave it!

Putsat fönster och ny ruta

Kategori: Min vardag

Har varit smärtfri i 4 underbara dagar. Jag uppskattar helt plötsligt livet som rörlig på ett helt annat sätt. Har passat på att tvätta alla fönster i hela huset. Ska få besök på lördag så jag kände att jag behövde göra det... Närå, jag bara skojade! Så extrem i min städmani är jag inte. Kände bara att det var dax helt enkelt. har inte gjort det sen vi flyttade in i huset för 1½ år sedan. Man kan nu se ut genom fönsterna. Inte visste jag att vi hade grannar!!

Har lämnat in min bil på en glasfirma för de ska byta min framruta. Den var så blästrad att det var svårt att se ut genom den då solen låg på. Det var även en spricka i den. Måste få till en annons på den snart. Usch vad jag kommer att sakna den då den är såld... om den nu blir såld.

Nemo sover och Danne är på gymet. Jag tror bestämt att jag ska lägga mig å grisa i soffan ett tag.

Min bil

Kommentarer


Kommentera inlägget här: