eko

love it or leave it!

Roadtrip to solle

Kategori: Min vardag

Nemo blev rätt så dålig av vaccineringen. Han fick feber på natten och var väldigt grinig. Han ville knappt äta heller. Men ganska exakt ett dygn efter att han fått sprutorna blev de bra igen. Nu är han som vanligt igen.

Igår var vi och hälsade på stora syster med familj. Hon bjöd på sjukt gott fika och vi hade jätte mysigt. Åkte och hälsade på mamma en snabbvisit också men blev tvungen att styra hemåt härnösand ganska snart igen då Dannes taxi skulle lämnas till nattens chaufför.

Idag hade jag besök av min vän Sofia. Vi drack kaffe och skvallrade. Har inte träffat henne på länge så det blev mycket att uppdatera. Tack för besöket!

Äh, nu orkar jag inte skriva något mer. Har skit ont i vänster hand så jag kan bara skriva med en hand och det var så drygt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: