eko

love it or leave it!

Sommar och sol!

Kategori: Min vardag

Idag har Nemo lyckats vända sig från mage till rygg helt själv. La han på en handduk helt naken så han fick sprattla på så mycket han ville utan en blöja som är i vägen och vips så vände han på sig. Han har gjort det förut med men då låg han på en fäll så han fick lite skjuts då det blev som han rullade ner från den.

Nemo var svår att söva idag så jag la honom i vagnen och gick på en promenad, det uppskattades och han slocka på en gång. Har köpt ett parasoll på barnens hus (tack för tipset Jossan) så nu törs jag gå ut med vagnen i solen. Saken är bara den att han sover bara så länge vagnen rullar så jag fick gå en extra lång sväng bara för att han skulle få sova så länge som möjligt. Men lite motion är ju aldrig fel.

Danne är ledig även denna vecka. Så vi umgås flitigt med varandra på dagarna. Är så glad och tacksam över min lilla familj.  


Nemo på altanen

Kommentarer

  • Paps säger:

    Vicken cool kille.....en livsnjutare.

    2009-08-07 | 00:26:30

Kommentera inlägget här: