eko

love it or leave it!

Vart sitter det idag?

Kategori: Min vardag

Varje dag är numera som en enda stor överraskning då jag aldrig vet från dag till dag vart jag ska ha ont. Idag slog jag upp ögonen och kunde ganska snabbt konstatera att smärtan satt sig i vänster knä idag. Underbart, då har jag ju inte ont i handen. Det gäller att vara positiv! Medicinen jag fått funkar ungefär lika bra som om den fortfarande låg kvar i asken utan att jag svalt den. Tack herr doktor för hjälpen!

Idag ringde jag till kyrkan för att fråga om man fick ändra den prästen man blivit tilldelad på dopet. En mycket sur tant frågade argt varför jag inte ville ha han som jag blivit tilldelad. Då jag försökte förklara att jag blivit tipsad om en annan präst som tydligen ska vara väldigt mysig så svarade hon surt att jag fick ringa till den kyrkan jag ska ha dopet i. Märkligt det där ändå. När man skulle boka hela dopet och bli tilldelad präst och allt så skulle man ringa dit jag ringde idag men nu kunde de minsann inte hjälpa mig. Ringde till kyrkan istället där en telefonsvarare säger- Vi har telefontider måndag, tisdag, torsdag och fredag. Ingen telefontid på onsdag. Vilken tur då! Suck!

Det här skulle kunna vara min reumatism som bestämmer sig vart den ska sätta sig för dagen. Jag tror bestämt att det är så den ser ut iallafall! 
http://www.youtube.com/watch?v=OMIH3cKS6Cg

So long!

Kommentarer

  • Sis säger:

    Hahaha! Fulaste videon of all times! Hade nästan glömt bort den där!

    2009-08-05 | 13:20:42
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här: