eko

love it or leave it!

Barnvakt och julklappsköp

Kategori: Min vardag

Kan börja med att tala om att jag fick inga biverkningar mer än lite ont i armen av sprutan. Det tackar jag för! Till veckan är det Nemos tur, hoppas att det går bra för han med.

Igår var vi barnvakt till Zeke. Han var så himla go. Vi bakade pepparkakor, var i lekparken och tittade på filmen Hitta Nemo. Allt gick jätte bra! Nemo var väldigt fascinerad av sin kusin och följde honom med blicken hela tiden. Han skrattade jätte mycket åt Zeke. Som vanligt lämnade han ett stort tomrum efter sig då han åkte. Tur att vi har Nemo som håller låda så det inte blir alldeles för tyst och lugnt här.

I fredags så hade vi en barnfri dag i Birsta. Oj oj, vad mycket man hinner med då man inte har barnet med sig. Kändes nästan lite konstigt och jag längtade efter honom som en tok. Nästan alla julklapparna är köpta och det känns såå skönt.

Danne jobbar, Nemo sover och jag ska sträcka ut mig i soffan tror jag. Chefen borde vakna snart och då är det full rulle igen.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: