eko

love it or leave it!

Lyckad jul!

Kategori: Min vardag

Julafton var toppen bra! Nemo fullkomligt badade i julklappar. Han var helt lyrisk! Drog och slet i alla snören. Han fick jätte mycket fina saker. Har kommit på mig själv hela dagen med att gå och nynna på en massa sånger som alla nya leksaker sjunger. Är aldrig tyst här hemma numera. En del leksker låter fastän man inte håller på med dom... skumt det där.

Idag har jag jobbat. Var härlig julstämning på jobbet. Har myst på och ätit julmat... igen. Jag börjar bli liite less på julmat nu men än har jag mycket som ska ätas upp.

Hinner inte skriva mer, ska hem till svärföräldrarna och hälsa på. Tror att vi ska bli bjuden på julmat...

Tjing!

Kommentarer

  • hanna säger:

    jamen detsamma. Roligt att jag kan följa dig och Nemos händelser enda från Umeå. Trevlig fortsättning! :)

    2009-12-25 | 18:23:36
    Bloggadress: http://hannawiik.blogg.se/
  • Ejkej säger:

    Learning Puppy?! "Tittut, jag seeeer dig" Creepy!

    2009-12-25 | 22:18:29
    Bloggadress: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: