eko

love it or leave it!

Födelsedag

Kategori: Min vardag

Så är min födelsedag slut. Tack alla ni som var här och gjorde den till en fantastisk dag! Har fått jättefina presenter av er allihopa! Jag har hur mycket fika kvar som helst. Tror minsann att jag ska ta med mig fika till dom på jobbet idag annars kommer det att bli dåligt. 

Det här var min sista födelsedag som jag firade utan att vara mamma. Nästa år kommer jag nog inte att kunna sitta lika avslappnat och svulla i mig fika. Då kommer jag att ha lite annat att fokusera mig på.

Hela helgen har varit en enda lång fest känns det som. I fredags så hade min katt namnsdag så det firade vi förstås. Haha, vi är inte riktigt klok jag vet... Sedan har vi firat min födelsedag både igår och på lördagen. Härligt! Blev nästan som att jag fyllde år två dagar i rad. Idag är det min ofödelsedag, tror dock inte att någon kommer att komma hit och fira det med mig. Hehe! 

Nu ska jag göra lite nytta innan jag ska iväg på jobbet. Ha det bra!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: