eko

love it or leave it!

Jag har blivit utmanad

Kategori: Min vardag

Utmaningen


Regler:

1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
2. Utmana sju personer.
3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.


Mina sanningar

1. Jag måste ha knäpptyst då jag ska sova annars kan jag inte somna.

2. Jag har svårt för att leva som jag lär. Jag predikar hit och dit om hur man ska tänka positivt och ta en dag i taget. Själv så oroar jag mig för saker långt in i framtiden som förmodligen aldrig kommer att inträffa

3. Jag har gått  KBT för sprutfobi.

4. Jag avskyr att kliva upp tidigt på morgonen, men mår som bäst då jag gör det. Känner mig väl duktig då.

5. Jag har spelat tvärflöjt i mina ungdomens dar.

6. Jag gillar inte att köra bil då andra är med. Går dock emot min rädsla ganska ofta genom att ha folk i bilen.

7. Mina favoritdjur är katter och sniglar.

Jag utmanar:

Sanna
Sen vet jag inga fler. Har inte så många vänner som bloggar... Har inte så många vänner alls. =(
Blev ju utmanad av Anja som redan gjort det här och hon hade redan utmanat Mabinta.
Men om någon känner att dom vill bli utmanad av mig så hojta gärna till så jag vet. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: