eko

love it or leave it!

Måndag

Kategori: Min vardag

Idag har jag mest gått runt och små städat hela dagen. Mattläggaren var här och spacklade golvet till den framtida barnkammaren. Guuuud vad jag längtar tills allt är klart så jag får börja ställa iordning i barnrummet. Blev så inspirerad efter att han varit här att jag började lite smått att tvätta upp täcken och kuddar och sånt som ska vara där inne. Kanske är lite tidigt men det skadar ju inte om det är gjort. Längtar så tills våran bebis kommer!

Har slängt ut madrasserna på bron i hopp om att alla kvalster och sånt äckel ska dö. Madrasserna får ju inte plats i tvättmaskinen så jag tänkte att det där får bli lösningen. Någon som vet om dom dör då? Säkert inte, men det känns ändå fräschare.

I helgen var jag på dop. Det var mycket trevligt. Jag hade på mig en jätte fin tunika som jag fått av min syrra i födelsedagspresent. Tack sis, den satt skitsnyggt!

Nu ska jag gå och hänga lite tvätt. Hej hopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: