eko

love it or leave it!

Hello!

Kategori: Min vardag

Idag vart det ännu en tur till min tandhygienist. Har gått dit flitigt ett tag nu pga blödande tandkött. Hon berömde mig och sa att det såg jätte bra ut. Tyvärr så klarade jag inte riktigt färgkontrollen av tänderna. Mitt mål var att jag skulle vara prickfri då hon kladdat in mina tänder i den där röd/lila geggan men icke. Hade några prickar på framtänderna pga av att mina tänder är lite gropiga. Fan också! Ni ska bara veta hur mycket jag stått och gnuggat för att det inte skulle bli så. Aja, sånt som händer.

Igår kom min kompis hit med en massa presenter till barnet. Fick kläder, lite blöjor, en skötväska och massa annat kul. Tack så mycket!

Kan även avslöja att jag har bakat bullar idag. Så för er som kommer för att fira mig i helgen så vankas det bullar bara så ni vet.

Over and out.

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Åhh bullar... finns de nån bullexpress som även kommer till grythyttan?

    2009-02-06 | 13:11:47
    Bloggadress: http://sannafro.blogg.se/

Kommentera inlägget här: