eko

love it or leave it!

BVC

Kategori: Min vardag

Idag har vi varit på BVC. Nemo väger nu 5230 gram och var 57,5 cm lång. Den här gången var det våran ordinarie sköterska och hon kunde återigen bekräfta vad alla har sagt till mig, man kan inte amma för mycket! Jag gav den andra sköterska en känga och berättade exxakt vad hon sagt till mig och att det gjort mig mycket ledsen och förvirrad. Känns skönt att få det ur världen.

Just nu är Danne ute och håller på såga ner våran stora fina asp som står vid garaget. Vi ska nämligen lägga ny asfalt på garageuppfaretn och då passade det sig tydligen inte men en stor asp med tillhörande rötter ivägen. Jag var inte alls så förtjust i idén att hugga ner den men jag fick ge vika. Får väl se det positivt, det blir mindre löv att kratta.

Nu har vi äntligen fått iväg alla tackkort från Nemos födelse också. Skickade även ett till BB/förlossning i Sollefteå eftersom jag är så grymt nöjd med deras vård där. Skrev en speciell hälsning till hon som förlöste mig. Hoppas det uppskattas.

Trevlig helg!

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Wow, snart har han växt ikapp Jonte! Vi gör det här förbannat bra tycker jag!:D



    Hoppas det är bättre med Nemos mage, jag ber för er! Höhö:)



    Kram

    2009-06-13 | 14:45:06
    Bloggadress: http://josfiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: