eko

love it or leave it!

Möhippa

Kategori: Min vardag

lördags så var jag på möhippa. Min kompis ska gifta sig på midsommardagen. Under dagen så hade de varit och spelat paintball och spelat in en singel och massa annat skoj men jag kände att jag inte riktigt kunde medverka på det då det var hela dagen. Blir ju lite konstigt med amningen. Så jag medverkade under kvällen då de skulle grilla. Det var mycket trevligt! Jag var borta i 3 timmar vilket är det längsta jag varit ifrån Nemo sen han föddes. Danne var hemma och tog hand om honom och allt hade såklart gått jätte bra.

Igår var vi bara hemma och myste på. Regnet vräkte ner men det var lite mysigt tyckte jag. Då behövde jag inte få dåligt samvete för att jag inte gjorde nåt vettigt.

Idag så hade jag egentligen tänkt gå ner på stan men det känns inte så roligt att gå i det här vädret så jag tror att jag hoppar över det. Jag skulle ändå bara ner och klaga på att linnet jag köpte förra veckan redan gått sönder.

Äh, jag har inte mer att skriva om nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: