eko

love it or leave it!

Yes!

Kategori: Min vardag

Nu har jag fått tillbaka min dator så nu funkar den igen.=D

Idag har vi varit ute på en långpromenad. Har ju tack och lov gått ner alla graviditetskilon plus lite till så nu har jag fått blodad tand att gå ner lite till, vi får väl se hur det går med det. Nemo vaknade när vi var nästan hemma och kom på att han var jätte hungrig så han skrek rätt så friskt där ett tag, tur att det inte var långt hem. Nu sitter han här i min famn och ler. Han har varit på väldigt bra humör idag. Natten däremot var mindre rolig. Han hade väldigt ont i magen stackarn.

Danne är och kör studenter till balen just nu. Jag brukar gå dit och kika på alla festklädda studenter men i år så hoppar jag över det. Har ingen ork att packa ner Nemo i vagen och allt annat stök. Fast jag ångara mig lite nu när jag kollade på webbkameran  på hemsidan http://www.harnosand.se/seochgora/webbkamera/nybrogatan.364.html ser ut att vara mycket folk och så. Aja, försent för det nu...

Kommentarer

  • Malin säger:

    Vilken tur för dig.... :p En annan har ju ca 10-14 kilo kvar att gå ner till vikten före graviditeten... :p

    2009-06-11 | 00:32:31
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/mallanmamma

Kommentera inlägget här: