eko

love it or leave it!

Dagens händelser

Kategori: Min vardag

Idag har jag varit på teatern och tittat på min lillasyster som sjöng med sin estetklass. Temat var mat så de sjöng om allt från varmkorv till kaffe. Blev extremt hungrig då jag satt där. Gick dit själv men jag hittade en jätte trevlig liten dam att sitta med som hade tappat bort sin vännina så då hade vi sällskap av varandra. Hon var hur go som helst! Efter det så hade jag hoppats på en fika med min syster men hon hade tyvärr lektioner att gå på så det gick inte.

Vaggade bort till stan och handlade lite småprylar. Åt lunch med en kompis. Det fick bli Donken. Brukar inte äta sån mat mitt i veckan men gjorde ett undantag idag. Unnade mig tom en glass efteråt.

Danne har varit på kurs idag om nåt lastbilstjafs, säkerhet på väg eller vad det nu hette. Han har nu fått lära sig hur man lastar på ett säkert sätt. Så här ska det se ut...
Så här ska man göra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: