eko

love it or leave it!

Here I Go Again on my Own

Kategori: Min vardag

Skulle verkligen vilja skriva ett jätte roligt och spännade inlägg men tyvärr så saknas inspiration till det. Det händer ingenting i mitt liv just nu. Sover inte på nätterna längre. Känns som att jag har en kanonkula på magen om jag ligger på rygg, halsbrännan infinner sig punktligt varje kväll och jag kan bara inte somna. De senaste nättrena har jag tillbringat halvsittandes i soffan. Längtar bara tills Danne kliver upp vid 5-tiden så jag får lite sällskap. Äter frukost med honom och går sedan runt som en zombie resten av dagen. Haha! Men annars så mår jag jätte bra. =)

Ska försöka ta mig till storasyster någon dag då hon är ledig har jag tänkt. Har lite problem med vilken bil jag ska ta bara. Min bil är utlånad till min svärfar och Dannes bil är det lite fel på så jag vet inte om jag vågar ta den på någon långtrip.

Fotningen i fredags gick jätte bra iaf. Det var lite dyrare än vad vi hade trott att lösa ut bilderna bara så vi har ännu inte gjort det...

Till veckan så tänkte jag hälsa på kollegorna på jobbet. Ska städa ur min lilla låda med mina nattartiklar, kommer inte att jobba natt där på ett tag.

Har köpt nya gardinstänger till vårat nyinredda vardagsrum så ikväll ska vi byta ut dom. Det ska bli roligt. Har även köpt en jätte fin "lamptavla". Det var så bra pris på den så jag kunde bara inte låta bli. Så här ser den ut.


Våran lamptavla

Kommentarer

  • Sanna säger:

    fyyy faan.... å vi ska vara vänner?

    2009-03-31 | 18:55:40
    Bloggadress: http://sannafro.blogg.se/
  • Bloggägare säger:

    Ja men jag har ju bett om ursäkt nu. ;) Den kommer ju förmodligen att sitta i "ditt" rum. =)

    2009-03-31 | 19:04:11
    Bloggadress: http://eko.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Jaa de hoppas jag verkligen....

    2009-03-31 | 19:35:09
    Bloggadress: http://sannafro.blogg.se/
  • Therese - Eira min ögonsten - Tävling i bloggen säger:

    Läcker tavla!

    2009-04-12 | 17:31:32
    Bloggadress: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: