eko

love it or leave it!

Lista

Kategori: Min vardag

Hittade den här listan på en blogg som jag ramlade över, tycker att den verkar skit kul. Jag utmanar alla som läser min blogg.

Regler:
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug. Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!


1. Vad heter du? Emma
2. Ett ord på 4 bokstäver? Elva
3. Flicknamn? Emilia
4. Pojknamn? Elvis
5. Yrke? Elektriker
6. Färg? Electric silver
7. Klädesplagg? Elefantkalsong
8. Mat? Entrecote
9. Sak i badrummet? Elarmatur
10. Plats/stad? Enköping
11. Orsak att vara sen? Egen begravning
12. Något man skriker? Exellent!
13. Film? Enemy of the state
14. Något man dricker? Enbärsdricka
15. Band? Evanescence
16. Djur? Eremitkräfta
17. Gatunamn? Eriksbergsgränd
18. Bil? Edsel
19. Sång? Englishman in New York
20. Aktivitet med mer än 1 deltagare? Event




Shit, det här var mycket svårare än vad jag trodde. Blev tom tvungen att fuska lite. Som sagt så utmanar jag alla nu som läst den här listan och nu när jag vet vilka merparten av er som läser är så kommer jag såklart att kontrollera att ni gjort eran uppgift. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: