eko

love it or leave it!

Är helgen slut nu?

Kategori: Min vardag

 

Herregud jag är helt dagvild. Har ingen koll alls på vilken dag det är. Blir väl så när man går hemma. Har varit en jätte bra helg. Igår var vi bjuden på middag hos Nemos morfar. Nemo fick träffa sina kusiner på min sida och även sina mostrar. Pappa tog kort på oss så vi kan skicka in en bild till tidningen. Det var inte det lättaste. Nemo ville helst suga på nappen då han blev fotad men det tyckte inte jag var någon bra idé. Fick dra ut nappen precis då kortet skulle tas. Det knäpptes en hel del kort kan jag meddela. Skönt att det är fixat. =) Annonsen kommer väl vara i tidningen på lördag om allt blir som jag planerat

Idag blev vi bjuden på smörgåstårta hos grannen som fyller år. Det var mycket trevligt.

Danne jobbar ikväll så jag och Nemo sitter och myser helt själva och lyssnar på Hammerfall. Jag behöver aldrig känna mig ensam längre. Han är så mysig min lilla grabb. Synd bara att han har så ont i magen mellan varven.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: