eko

love it or leave it!

Bilrecond

Kategori: Min vardag

Idag har jag recondat Dannes bil invändigt. Gjorde det som tack för att han hjälpte mig att sälja bilen. Men oj, vilken tid det tog. Har nog hållit på halva dagen, och då tog jag bara insidan. Men bra blev det. Får väl gnugga på hans bil nu när jag inte har en egen bil att hålla på med. Tycker om då bilarna är ren och fräsch. Vet att vissa stör sig på att vi håller på så mycket med bilarna men det är ju våran hobby så vi håller på bästa vi vill. Dessutom så höjer det ju värdet på bilen om man håller efter den, något som inte gjorde mig nåt då jag sålde min bil i lördags. Hehe!

Gav Danne fotoboken igår! Han blev verkligen jätte glad. Han sa att det var den bästa presenten han nånsin har fått. Rätt så bra betyg tycker jag.

Inatt så vaknade Nemo var jätte ledsen. Förstår inte vad som är fel..? Han grät och grät och inget var bra. Danne jobbade natt men hade ingen körning så han var hemma och kunde ta hand om Nemo så jag fick sova. Men det var lite svårt ändå. Blir ju lite orolig då han är så ledsen mitt lilla hjärta. Älskar han så mycket!

Kämpar på med att ge honom mat. Har gjort mig till och lagat egen barnmat som han naturligtvis inte tyckte om. Men jag kämpar på. Det går bättre och bättre för varje gång.

Hade skrivit ett rätt så långt inlägg men hade blivit avbruten så många gånger att jag blev utloggad utan att märka det. Så då jag skulle publicera inlägget så kom jag till startsidan, utloggade. Hittade åt halva inlägget i arkivet men de mesta var borta så nu orkar jag inte skriva om det. Crap!



Kommentarer

  • Madde säger:

    hur mycket ska du ha för att reconda våran bil:p sitter i tjära för oss hehe:) kram

    2009-11-09 | 22:10:28
    Bloggadress: http://mfaeldt.bloggplatsen.se
  • Madde säger:

    ja jag får nästan göra de,det skulle garanterat uppskattas:) tyvärr tycker jag det är så jäkla tråkit att städa bilen bara:p Ha en bra dag!

    2009-11-11 | 07:08:30
    Bloggadress: http://mfaeldt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: