eko

love it or leave it!

Fredag den trettonde

Kategori: Min vardag

Undrar hur många som har den rubriken idag... Jag är rätt så skrockfull. Men just fredag den trettonde brukar jag inte bry mig så mycket om. Däremot så spottar jag om en svart katt korsar min väg. Ganska fånigt egentligen,  jag har ju en svart katt här hemma som korsar min väg hela tiden men då spottar jag inte. Sedan så säger jag peppar peppar ta i trä ganska ofta. Hittar jag inget trä att ta i så tar jag i min egen skalle. Hehe!  

Igår var jag och lämnade prover på sjukhuset. Ska iväg till reumatologen igen nästa vecka. Vet egentligen inte varför. Han tror ju knappt på mig och inget kan han göra innan jag har slutat amma. Aja, det blir väl vad det blir.

Min chef ringde till mig idag. Gick igenom lite inför nästa vecka då jag ska jobba två dagar igen. Hon frågade även hur jag kände inför att börja jobba lite mer. Känns kul att jag är efterlängtad. Jag sa att det är ju bara att ringa och fråga, kan jag så kan jag.

Gick ut på en promenad idag. Det var skit halt. Måste skaffa mig nåt slags snöre så jag kan knyta fast vagnen i min midja då jag är ute och går. Tänk om jag skulle halka och vagnen skulle rulla iväg. Usch, vill inte ens tänka på vad som kan hända!

Nu måsta jag ta och styra upp någon middag. Trevlig helg alla ni där ute. Hoppas ni klarar er från olyckor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: