eko

love it or leave it!

Joda, jag lever!

Kategori: Min vardag

Var ett tag sen. Har upptäckt vad otroligt lite tid man har då man jobbar hela dagarna och tar hand om sitt barn resten av dagen. Har blivit en hel del jobb, mycket mer än jag hade trott. Jobbade ända till 21 på fredagkväll. Sen var det kort om folk igår så jag erbjöd mig att jobba några timmar då med. Blev från 14-20 plus beredskap. Ska jobba mellan 15-18 idag med. Får se hur resten av veckan blir. Härligt med lite klirr i kassan inför jul. Känns bra att ha kommit igång med jobbet. Är ju lite slappt att gå hemma även om det är mycket jobb med ett litet barn!

Jag och Danne har jobbat om varandra. Han har börjat ibland då jag har slutat. Och i lördags som var våran ända dag tillsammans så var han ute i garaget och skruvade med taxin nästintill hela dagen. Fast nu ska han vara pappaledig tills på torsdag. Får se hur mycket jobb jag får. Kanske inte blir nånting.

Var på bio i lördagskväll och såg New Moon. Lite skeptisk till filmen var jag nog men nu är jag helt såld, och kär hehe! Hade inte sett ettan men den ska garanterat ses inom kort!!

Det märks på Nemo att jag inte varit hemma så mycket med honom. Han blev super glad då jag kom hem i fredags och verkligen tjöt av skratt. Asmysigt! Men igår så blev han nästan som ledsen då jag kom hem, kändes som att han var sur på mig för att jag inte är hemma lika mycket längre. Uppskattar tiden med honom mycket mer nu. Jag är så lyckligt lottad som får ha en sån underbar unge!

Nu måste jag göra mig iordning för jobbet.

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Jag är (också?) helt såld på twilight! Har läst alla böcker och sett båda filmerna =)Är ju liiite kär i Jacob, pinsamt att han är 17 år dock....hehe..

    2009-11-24 | 12:25:58
    Bloggadress: http://kaldolman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: