eko

love it or leave it!

Ledig och hemma

Kategori: Min vardag

Idag är jag ledig. Fast jag har svårt att slappna av, känns som att jag ska iväg och jobba snart igen. Har verkligen fått en rivstart med att börja jobba, hade väl tänkt att jag skulle börja lite smått då och då men så vart det ju inte. Fast det är jätte bra tycker jag! Ska jobba imorn igen fast bara mellan 12-16. Tur att Danne är pappaledig den här veckan. Det går verkligen bra för han och Nemo. Dom har fått en mycket djupare kontakt med varandra.

Natten var HEMSK! Nemo vaknade halv ett och var super pigg! Han låg och pratade och fäktade i över två timmar. Försökte verkligen allt för att han skulle somna om! Då han väl somnade så sov han bara i knappt tre timmar sedan var det full fart igen. Fast han var jätte trött, det syntes. Släpade mig upp strax före 6 men det var inte långvarigt. Nemo var jätte trött och vi gick och la oss igen efter ett tag. Då somnade han om efter lite buff på rumpan. Nästa gång han vaknade så klev Danne upp, jag låg kvar i sängen och sov. Var helt slut efter nattens bravader.

Idag var jag ner till BVC bokade tid för vaccinering till Nemo. Hoppas att han inte blir så dålig av sprutan, han har ju blivit det av de andra sprutorna han har fått. Danne är ledig både den dagen han ska vaccineras och dagen efter och jag kommer att tacka nej till jobb om dom frågar. Tror att det kan vara bra att vi är hemma båda två om han blir dålig.

Nu måste jag leka lite med Nemo.

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Vi va där 20.45 men den började ju senare för det va så mycke folk! haha ja vi kände oss oxå som värsta gamlingarna! bara småtjejer där typ!

    2009-11-24 | 16:56:17
    Bloggadress: http://kaldolman.blogg.se/
  • Nikko säger:

    Jag trodde att man skulle få hem en tid på posten jag, så jag har inte bokat tid för sprutan, ska göra det imorgon hoppas det inte är försent.

    Ja man man hoppas ju att det tar sprutan bra, själv mådde jag as-dåligt. Ont i huvudet och kunde inte sova på 2 dagar. jaja ska inte skrämma er:P ha det!

    2009-11-25 | 20:15:23
    Bloggadress: http://dansbandsfarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: