eko

love it or leave it!

Snabb update

Kategori: Min vardag

Idag har jag varit väldigt flitig. Har hunnit med att städa hela huset, krattat hela gården och varit ute på inte mindre än två promenader med Nemo. Känner mig rätt så nöjd med mina insatser idag.

Ska strax åka iväg till kyrkan. Det är en minnesgudstjäns för de som gått bort under året och vi som är anhöriga till min gammelmormor som gick bort 2 mars är inbjuden. Ska även ta med Nemo, det ska bli intressant att se hur det går. Han är ju inte så nöjd att bara sitta och titta utan vill helst kuta runt i gåstolen. Tro om man kan ta med den...? Hehe!

Har ställt av min bil nu också. Både bilskatten och försäkringsfakturan damp ner i brevlådan häromdagen. Å med tanke på hur lite jag kör bilen och att den dessutom ska säljas så kändes det smartast att ställa av den. Det tyckte min plånbok med.

Nemo är på bättringsvägen! Han är inte alls lika snorig längre och jag är så glad för hans skull! Han har verkligen haft det kämpigt, jag med som har fått varit vaken med honom på nätterna. Men idag har han varit väldigt gnällig. Av de tecken han har visat så skulle jag gissa på att det är tänder på g, men det verkar det som man kan gissa på hur många gånger som helst innan det verkligen spricker fram några.

Nu måste jag tyvärr gå och väcka min lilla prins så jag kan mata honom innan vi ska iväg till kyrkan. Känns inte alls kul att väcka honom men har inget annat val.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

  • M a ll a n m a mm a säger:

    haha ja tänderna ha man gissat ett x antal gånger ska kika fram men inte vill några tänder titta fram här heller. :P

    2009-11-01 | 22:09:00
    Bloggadress: http://www.surfland.se/mallanmamma

Kommentera inlägget här: