eko

love it or leave it!

Svammel svammel

Kategori: Min vardag

Ja som sagt så vaknade barnet igen, men det tog faktiskt hela 1½ timme. Han var sedan vaken i 2 timmar... Han sov ganska bra under natten men vaknade halv 5 och fick mat. Sedan kunde han inte somna om. Han låg i vår säng pch jag såg att han verkligen ville och försökte somna men han verkade ha lite probs med magen som vanligt. Efter en massa magmassage, ny blöja och mys i sängen så somnade han igen. Härligt!

Imorgon är det dax för jobb, klockan 7-16.30. Kommer nog måsta åka hem en gång och amma. Hoppas bara att det funkar för verksamheten. Tror att jag kommer att vara ensam på jobbet rätt så mycket imorgon och då kan jag ju inte dra. På fredag så ska jag jobba från 11-20. Har inte vant mig att vara ifrån min lille plutt. Vi är ju med varandra jämt så för mig är det jätte jobbigt att vara ifrån honom längre stunder. Sen blir det ju så mycket planerade runt amningen, ska ju funka för alla. Vore det inte för det så skulle det gå mycket lättare att jobba. Nu äter ju Nemo ändå ganska mycket mat men han ammas ju en hel del också. Och jag är rädd att jag ska sina om jag inte underhåller produktionen. Har märkt att det har minskat en hel del redan, fort har det gått!

Idag är det mammafika. Kommer nog att bli lite sen dit. Nemo sover just nu och jag tänkte hinna stöka undan lunchen innan vi går dit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: