eko

love it or leave it!

Gaaaah!

Kategori: Min vardag

Fy vilken pissnatt jag hade inatt! Tack och lov så är Danne ledig idag så vi hade skiftbyte imorse så även jag fick sova. Har haft fruktansvärt ont i höger axel och har det fortfarande. Har till och med vaknat av smärtan vilket jag brukar slippa, sover jag så brukar jag inte känna smärtan. Nemo har varit så snorig att han har inte kunnat sova. Danne har varit snorig så jag har inte kunnat sova. Jag gick och la mig på soffan för att slippa höra Danne då han försökte andas. Men han vaknar ju tyvärr inte då Nemo vaknar så jag fick springa som en dåre mellan sovrummet och soffan. Till sist så gav jag Danne två val. Gå och lägg dig på soffan eller skärpt till dig och se till att ta lite ansvar för din son även nattetid (jag var vansinnig). Stackars Danne fattade ingeting. Han hade ju sovit hela tiden så han kunde ju inte förtså varför jag stod och skrek mitt i natten. Han valde soffan och mitt arbete med att försöka få lilla Nemo att sova trots täppt näsa fortsatte. Varken jag eller Nemo har sovit bra inatt, så då skiftbytet ägde rum klockan 8 imorse så vi somnade vi som två stenar. Danne fick ansvara för om Nemo skulle vakna vilket jag har hört att han har gjort några gånger. Jag sov i två timmar. Det var såååå skönt! Nemo sover fortfarande, min lilla sjukling.

Nu ska jag försöka fräscha till mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: