eko

love it or leave it!

All set!

Kategori: Min vardag

Nu har jag genomlevt hela dopet i drömmen. Hade värsta mardrömmen inatt om att vi kom försent, hade glömt dopklänningen hemma, texten jag skulle läsa hade jag ingen text på så jag hade ingen aning vad jag skulle säga. Dessutom av någon konstig anledning så var hela kyrkan full av konfirmander med tillhörande släkt i kyrkan då vi gick in. Jag hoppas verkligen inte att dagen imorgon kommer att se ut så, fast det tror jag ju inte.

Allt är i princip klart inför morgondagens gäster. Ska göra iordning det sista imorgon förmiddag sen så kommer all min tid att gå åt till att få Nemo att sova så mycket som möjligt så att han är utvilad då han får vatten på skallen. Men så lär det ju inte bli förstås. Total så blir vi iallafall 26 stycken plus Nemo och en till bebis. Huset fullt! Tror att jag har lyckats fixa sittplatser till alla nu. Ska bli så kul att träffa allihopa!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: