eko

love it or leave it!

En kall höstdag

Kategori: Min vardag

Igår var jag på öppna förskolan bara en liten sväng. Var där och hämtade avtrycket på Nemos hand och fot som vi gjorde för nån vecka sen. Ganska söt blev den faktiskt. Är ju ärligt lite skeptisk till att ha Nemo bland mycket folk då det är så mycket sjukdomar som far runt. En del tycker att jag är jätte löjlig som håller på så men då får dom tycka det. Inatt så var Nemo lite småsnorig men det verkar ha försvunnit nu. Får väl se om det bryter ut eller inte.

Har dammsugat och torkat golven på nedervåningen idag. Men det vart lite slarvigt gjort. Jag tog inte ens ut mattorna utan städade runt dem. Jag städade alltså på Dannes vis. Hehe!

Till helgen kommer Zeke hit. Jag längtar så!!! Det ska bli så mysigt att få rå om honom en hel helg. 

Åh vad jag vill gå och se "Flickan som lekte med elden" på bio. Men jag är inte så sugen på att lämna bort Nemo en hel kväll. Han är ju som bekant lite svår att söva och då han blir övertrött ja då är han ju i princip otröstlig. Vill varken utsätta han eller någon barnvakt för det. Kanske jag och Danne kan gå på bio varsin gång, vi behöver ju inte gå med varandra även om det skulle vara väldigt mysigt. Vi har hållit ihop sedan -03 och under den tiden har vi väl varit på bio en gång med varandra tror jag. Kommer inte ens ihåg vad det var för film. Var väl nån Jönssonligan eller så. Längesen var det iallafall.


Nemos fot och handavtryck


Kommentarer


Kommentera inlägget här: