eko

love it or leave it!

Provtagning

Kategori: Min vardag

Ska in och lämna prover inför besöket hos reumatologen nästa vecka. Ska göra det en vecka innan stod det. Läste även nu att man skulle beställa tid på sin vårdcentral för provtagning något jag inte har gjort! Jag trodde att det bara var att åka dit. Det stod att annars kunde man åka till sundsvalls sjukhus och lämna prover. Men proverna ska tas på morgonen och jag får varken ha ätit eller kissat då de tas. Vore just snyggt och jag måste stressa ner till s-vall imorgon för att dom inte har tid för mig här. Oäten och okissad. Jobbigt!

Aja, nu låter det som att min son är hungrig. Han har skrattat åt mig som bara den här på kvällen så jag tror inte att han är arg på mig för att jag inte fick han att sova. Han gillar mig nog ändå. ;)

Gosunge!

Kommentarer

  • Ejkej säger:

    Han tycker säkerligen att du är VÄRLDENS bästa mamma ändå. ;) Ska ni på öppna förskolan imorgon? Vet inte riktigt hur jag ska göra, och har såklart glömt ta numemr till alla.

    2009-09-14 | 19:37:48
    Bloggadress: http://viborpalandet.blogg.se/
  • Anonym säger:

    haha skön kis det där :)

    2009-09-15 | 21:56:08

Kommentera inlägget här: