eko

love it or leave it!

Skit också!

Kategori: Min vardag

Nej nej nej! Jag tror att Nemo håller på bli förkyld. Inatt var han lite små täppt i näsan igen. Han har INTE sovit bra inatt. På morgonen är han i vanliga fall jätte glad och skrattar och busar som bara den. Inte idag... Han var jätte gnällig och ville bara sitta i min famn. Han satt alldeles stilla och bara tittade då jag höll i honom. I vanliga fall brukar han flaxa och sprattla. Inget tålamod har han heller. Försökte ge han mat men han bara blev ledsen för att det tog för lång tid innan mjölken rann ut. Efter det så bara grät han. Till sist så somnade han i spjälsängen och där ligger han nu. Min lilla stackare. Han har ingen feber iallafall. Hoppas att hon blir piggare efter att han har sovit.

Å vi som ska ha Zeke i helgen! Han som har så lätt för att bli förkyld. Hur ska det här bli nu då? Skulle få världens dåligaste samvete om han skulle bli sjuk...

Kommentarer

  • Annelie säger:

    stapla upp med böcker under fötterna på sängens huvud ända eller låt han ligga på en kudde med huvudet högt. det underlättar lite då de är förkylda :) sj har jag sovit sittandes med Alva de senaste två nätterna pga förkylning :S

    2009-09-17 | 12:39:25
    Bloggadress: http://anelis.blogg.se/
  • Nikko säger:

    Hoppas det hinner ordna sig med Nemo inför helgen.

    ja du sally väger 7,1 nu och är ca 64 cm lång. Liten skit med andra ord. Dem på barnkyrkan idag trodde hon bara var 6 månader. Men vi har nu fått recept på laktosfri välling. Kommer kosta 1800 efter det är det gratis i ett år. Ganska dyrt, men det är värt det. Hon mår med andra ord bätter på den vällingen. Annars kommer få mat och annat som vanligt.

    2009-09-17 | 16:53:55
    Bloggadress: http://dansbandsfarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: