eko

love it or leave it!

Biverkning

Kategori: Min vardag

Natten blev som jag befarade, usel! Nemo har varit vaken stor del av natten. Det började med att han vaknade vid 21.oo och kunde icke somna om. Han satt mest bara och tittade i sängen, var jätte trött men kunde inte sova. Somnade om igen vid 22.30 tror jag. Sedan vaknade han gång på gång under hela natten. Han var febrig och grät, det var så synd om honom. Han vaknade för dagen 5.25. Fick välling sedan så sparkade jag upp Danne, nån måtta får det vara på arbetsfördelningen. Har jag sprungit in till Nemo hela natten så får han så snällt kliva upp med barnet på morgonen. Vet inte vad Danne tyckte om det men han protesterade inte. Sen vad han tänkte om mig är en annan femma. Tog mig en regäl sovmorgon ända till 8.30. Skööönt!

Nemo var lite smågrining på förmiddagen men blev sig själv igen efter förmiddagsluren. Efter lunch så fortsatte jag att kratta gården. Är inte så jätte mycket kvar att kratta nu. Nemo satt snällt i vagnen och tittade på. Då han blev less så gick vi på en promenix tills han somnade. Sedan sov han ute i vagnen i 45 minuter. Det, kära läsare är nog rekord, oftast så vaknar han efter 30 minuter då han ligger i vagnen.

Nu ska jag slänga ihop nån middag. Todelooo!

Kommentarer

  • Elin säger:

    Hej. Jo vi har haft problem med att borsta Felicias tänder i början men nu har det ordnat till sig. :) Nu går det att borsta. :)

    2010-04-20 | 18:55:05
    Bloggadress: http://elinenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: