eko

love it or leave it!

Kalas

Kategori: Min vardag

Idag så var vi på ettårskalas med föräldragruppen. Hade egentligen gjort andra planer för dagen men planerade om lite så vi kunde åka dit en sväng. Hade tyvärr inte med mig någon present till paketutdelningen så den deltog vi inte i men Nemo var rätt så nöjd ändå. Han hade ju sååå mycket leksaker att prova på som han aldrig sett förut. Försökte oss på ett gruppfoto på alla ungarna med och det gick sisådär. En del kröp iväg och en del grät vilket medförde att resten av skaran började sympatigråta med dom som var ledsen. Försökte lägga Nemo då vi kom hem men han var nog alldeles för uppspelt för det. Han somnade på tok för sent och vi blev tvungen att senarelägga nattningen ikväll. Han sover iallafall nu sedan en halvtimme tillbaka.

Imorgon blir det jobba för hela slanten. Börjar 9.00 och slutar 20.00 plus beredskap. Hoppas att det går bra. Har känt mig otroligt trött idag men det kan ju bero på att jag kom i säng alldeles för sent igår och fick kliva upp strax efter 5 imorse. Hoppas Danne tar morgonen imorn så jag får vara lite utvilad tills jag ska jobba.

Nu ska jag sträcka ut mig i soffan ett tag sen ska jag smyga ner mig i sängen och hoppas på att Danne inte blir allför besviken att jag är så tråkig en lördagkväll.

Ha det så bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: