eko

love it or leave it!

Måste sätta lite fart snart

Kategori: Min vardag

Dagen har flytit på utan några större utsvävningar. Har suttit i telefonkö till försäkringskassan i typ en halvtimme. Blir ju en massa dumma regler då Nemo fyller ett som man måste följa.

Annars går jag mest bara och gruvar mig för projekt städning och bakning som står överst på To do listan. Vet inte ens vad jag ska göra för fika. Lär ju knappast få någon hjälp från mannen i huset heller. Måste även fixa nåt kort på Nemo som ska in i tidningen tills på torsdag. Lustigt det där hur allt tycks falla på mina axlar.

Idag är det den 26 april, det första bf-datumet vi fick innan ultraljudet. Shit vad less jag var vid den här tiden för ett år sedan...


 Big mama
Man kan tycka att jag var stor på den här bilden och att det snart borde vara dax men den är faktiskt tagen 22 mars, alltså över en månad innan förlossning. Sweet lord!

Kommentarer

  • Emma Viklund säger:

    Så fin mage! :D Ja, vilken evig vänta det var under graviditeten, jag gick ju över 14dagar, sen blev jag igångsatt :p



    Sv: OFF-pennan är superbra!! Hade den förrut, sen tog den slut och har förstört flera kläder sen dess men äntligen har jag en igen! :) Man duttar bara på med pennan på fläcken (gärna gnussa in/dränka), sen sköljer av med varmt vatten och sen redo för tvättmaskin. Jag har fått bort massa fläckar (köttfärssås, morot, majs)... Första gången jag använde den blev jag förvånad över hur lätt fläckarna försvann. Dutta på direkt efter då fläcken fortfarande är "ny"....



    Har faktiskt aldrig varit på Drakborgen ute i Birsta, men det lär vi nog besöka nångång framöver! :)



    Hoppas allt är bra med er! :)

    2010-05-04 | 07:37:48
    Bloggadress: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: