eko

love it or leave it!

Life is wonderful!

Kategori: Min vardag

I 2 dagar har jag varit HELT smärtfri! Ni kan inte ana vilken känsla det är för mig. Från att ha haft ont varje dag i flera veckor till att kunna röra sig helt obehindrat. Känner mig verkligen lycklig. Vet inte om det beror på kortisonet eller om jag är inne i en period då jag inte har ont men det bryr jag mig inte så mycket i. Just nu är jag smärtfri och jag mår toppen! Imorgon ska jag lämna första proverna sedan jag började med nya medicinen. Ska lämna prover varje vecka i 4 veckor sedan en gång i månaden. Min sprutfobi är så gott som utplånad nuförtiden. Kan som inte vara stickrädd längre så mycket prover som jag tar nu. Hoppas jag får fortsätta med den nuvarande medicinen och slippa byta en gång till.

Imorgon blir det slingning av håret. Blir knäpp av den här färgen jag har nu. Ska bli skönt att bli riktigt ljus igen. Kommer nog att matcha min gulnande hud fint. Hehe! Nej, än har jag inte märkt av nån gul hud men jag ska ju öka dosen medicin varje vecka som det kommer nog.  

På onsdag så ska jag jobba. Börjar klockan 11 tror jag och jobbar ett dygn framåt. Blir nog kul. Var ju ett tag sen jag jobbade nu. Annars går jag bara fram här hemma som lyxfru och städar, lagar mat och myser med Nemo. Han har börjat knöla lite vid middagsläggningen, godkänner helt plötsligt inte att man lägger han ute i vagnen utan han vill gärna att man står där en stund och vickar på vagnen. Men det kan jag leva med, i övrigt funkar allt jätte bra!

Just precis nu är livet verkligen helt underbart!

Sen vill jag uppmärksamma min underbara systerson Zeke som fyller 3 år idag! Hurra hurra hurra! Hoppas vi ses snart. Då ska du få paket!

Underbara ungar!
Nemo och Zeke på furuvik


Zeke åker raggarbil

Zeke åker raggarbil med Daniel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: