eko

love it or leave it!

En kort uppdatering

Kategori: Min vardag

Nemo blev lite kinkig av sprutan. Han fick ingen hög temp men det märktes att han inte var sig själv. Igår somnade han vid 19.30, sov i 45 minuter och var sedan heeelt omöjlig att söva om. Han var helt utom sig så han fick sitta uppe med oss istället. Det lustiga är att han sover aldrig längre på morgonen för det utan han tar igen all förlorad sömn på dagen istället. Vet inte riktigt om jag diggar det men jag kan ju inte gärna väcka honom på dagen då han sovit så dåligt på nätten, det känns inte humant. Nu har han sovit 3 timmar i rad så det blir bara en lur för honom idag. Ska hålla honom vaken tills det är dax att sova för natten vilket brukar vara så där lagom roligt. Men så måste det bli annars blir det tokigt med rutinerna igen.

Var ut en sväng på förmiddagen och lät Nemo åka lite pulka. Han var inte vidare road, log inte en enda gång fastän jag sprang upp och ner för en backe med honom så att svetten rann om mig. Suck! Kan lika gärna ställa undan pulkan för den här säsongen, sälja den nästa vinter för då är den för liten för honom. Vilket bra köp...

Kommentarer

  • Ejkej säger:

    Haha...jo men bollarna är ganska ofta i munnen på honom själv också, fast det har vi dock inte uppmuntrat. ;) Måste också boka tid för andra svinsprutan.

    2010-01-15 | 16:40:58
    Bloggadress: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: