eko

love it or leave it!

Sommaren är räddad

Kategori: Min vardag

Natten mot idag så jobbade jag mitt första nattpass på nästan 1½ år. Det var lite pirrigt faktiskt fastän jag gjort det så många gånger tidigare. Men man är ju helt ensam så jag var lite nervös att jag skulle missa nåt som skulle göras. Hur som helst så gick det jätte bra! Jag klev av 9 imorse och hade då jobbat i nästan 22 timmar. Kände mig rätt nöjd. Gick ner till sjukhuset på en gång och lämnade prover. Börjar bli rätt så rutinerad på att bli stucken i armen nu, jag som var livrädd för det för några år sedan. KBT är en oslagbar terapiform! Hoppas bara att mina värden har gått upp så jag får fortsätta min behandling. Vill ju bli frisk nu!

Ja så nu är mitt "sommarvikariat" i full gång. Skillnaden mot att jobba som vanlig vikarie är att nu går jag på schema dom kan alltså inte ringa mig hux flux en kväll och be mig rycka in. Sen är jag ju även garanterad heltid och det känns ju bra. Börsen har varit tom alldeles för länge nu! Har även lite mer arbetsuppgifter såsom att vara kontaktperson och så nu. Men det är bara roligt, utmaningar är utvecklande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: