eko

love it or leave it!

Carpe Diem

Kategori: Min vardag

Idag har jag verkligen tagit vara på dagen. Har njutit av mitt liv som det är precis just nu. Nemo blir bara roligare och roligare. Han är så himla med nu och han förstår så mycket. Älskar honom så otroligt mycket! Känns galet bra att få vara hemma med honom hela dagarna. Vi gick ut på promenad i det otroligt vackra vädret idag. Solen sken och jag fick lite vårkänslor. Inge ont i lederna har jag för tillfället heller vilket bara det kan få mig att vilja hjula naken genom stan...eller inte. Jag har ett stort fint hus som jag trivs jätte bra i och en helt underbar kille. Mitt liv är verkligen super bra precis just nu!

Kommentarer

  • Emma Viklund säger:

    sv. Tack för din fina kommentar. Roligt att du gillade min blogg! :) Kikade lite i din, så söt han är Nemo!! :) Hoppas allt är bra med er!!? :)



    Jaaa, det är helt underbart att vara mamma och ha en liten i huset, ser fram emot varje dag nu och det blir bara roligare och roligare! :)

    2010-03-07 | 19:38:17
    Bloggadress: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: