eko

love it or leave it!

Nemo 10 månader

Kategori: Min vardag

Gick en promenad idag efter lunch. Stannade till på jobbet och drack en kopp kaffe. Nemo somnade på vägen hem vilket inte var riktigt min plan. Han brukar sova lite senare än så på eftermiddagen vilket resulterade i en sjukt trött och gnällig unge framåt 16-tiden. Hade ingen annat val än att lägga honom en stund. Han tog en power nap på 30 minuter och jag var jätte rädd att han inte skulle somna ikväll. Men det var inga problem alls, duktig kille!

Hade februari haft 29 dagar så hade Nemo blivit 10 månader eee... idag. Men ni är det ju 1 mars så nån gång mellan igår och idag så blev han 10 månader. Min lilla bebis som inte är någon bebis längre.

Har funderingar på att lägga mig i tid ikväll. Varje kväll så fastnar jag framför tv´n eller datorn *harkel* och kommer alltid i säng mycket senare än vad jag tänkt. Men då jag inte har min sambo hemma ikväll så kan jag ju lika gärna hoppa i snarklådan, finns ju ingen att umgås med ändå.

Nemos favoritleksak.
Dammsugaren

Kommentarer

  • Ejkej säger:

    Grattis till Nemo! Stora grabben. Dom växer upp för fort. :(

    2010-03-02 | 21:38:33
    Bloggadress: http://viborpalandet.blogg.se/
  • Hanna säger:

    S(N)ABLAR VILKET URGULLIGT KORT PÅ DIN SON & HANS KOMPIS SNABELDRAKEN! ;-)

    2014-05-09 | 00:33:31

Kommentera inlägget här: