eko

love it or leave it!

Så åkte jag dit också

Kategori: Min vardag

Har jätte ont i halsen och har haft en dundrande huvudvärk mest hela dagen. Tror minsann att jag håller på blir förkyld jag med. Det har jag inte alls tid med!! Ska ju tokjobba i helgen och då måste jag vara frisk. Vore det inte för att jag har opererat bort halsmandlarna så skulle jag misstänka halsfluss, har så fruktansvärt ont i halsen. Ska proppa i mig massa vitaminer och hoppas på det bästa.

Nemo är något piggare idag. Natten som var så vaknade han nog bara en gång i timmen vilket är en klar förbättring. Nu ligger han i sängen och snarkar lillkraken. Han är fortfarande jätte täppt i näsan. Han har fått sår under näsan. Men ni ska inte tro att jag får smörja honom under näsan. Då blir han skit förbannad och viftar bort mina händer drar sen hela handen och tröjan i ansiktet så att salvan gnuggas bort. Ska snart smyga dit och smörja han då han sover och hoppas att han inte vaknar.

Har lekt amatör fotograf med betoning på AMATÖR idag. Skulle försöka ta nåt fint kort på Nemo då han satt och lekte med mina trä hjärtan. Tog av honom kläderna för jag tänkte att det skulle bli finare då. Saken är bara den att mitt barn (kanske allas barn är så) fullkomligt älskar att vara naken. Han kryper iväg och kan inte sitta still en sekund. Förökte sätta honom på en matta, en fäll, ett lakan, allt möjligt men han bara kröp iväg. Korten blev inte särskilt bra och jag kan än en gång konstatera att det där med att agera fotograf inte är nåt för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: