eko

love it or leave it!

Härliga lördag

Kategori: Min vardag

Idag har vi varit ute på promenad hela familjen. Det är så otroligt sällan som vi är ledig tillsammans. Vi gick ner till nattviken och matade änderna med bröd som vi hade tagit med oss. Nemo tyckte förstås att det var jätte kul och skrattade gott åt fåglarna. Sedan tog vi en sväng förbi lekparken också då vi var på väg hem.

Senare idag så ska jag åka upp till kyrkogården och ställa ljus på min gammelmormor och gammelmorfars grav. Jag vet inte säkert om det var redan igår man skulle ställa dit ljus eller om det är idag men nu får det bli så här.

Nu ska jag gå och plocka ut fillimpan som jag har i ugnen. Ska äta fillimpa till mellis sen. Gott!

Trevlig helg!

Bild från i somras
Daniel och Nemo

Kommentarer

  • linda säger:

    svar på din kommentar :) klart vi gör.. ja kommer läsa din iallafall fast ja tar bort min .. ha re bäst kramen

    2010-11-07 | 15:20:45

Kommentera inlägget här: