eko

love it or leave it!

En bra dag

Kategori: Min vardag

Det hade gått jätte bra för Nemo på dagis idag. Han hade skrattat, busat och lekt. Ätit jätte bra och sovit jätte bra, lite för bra, dom fick väcka han efter 2 timmar så han fick äta meliss med dom andra. Igår sov han också jätte länge här hemma. Han brukar bara sova 1½ timme men igår så sov han nästan 2½ timme. Endera håller pojken på att bli sjuk eller så är det omställning som gör att det blvit så, tror jag iallafall. Fick världens bamsekram av honom då jag kom och hämtade honom. Sedan var det kramkalas hela eftermiddagen här hemma. Så mysigt och han var på ett strålande humör. Gör nog honom gott att få vara på dagis och leka med jämngamla istället för med mamma eller pappa dagarna ut och in. Känns bara bättre och bättre det här. Men fy vad jag saknar honom om dagarna. Min ängel mitt allt!

Nemo sommar 2010
Nemo på stolen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: