eko

love it or leave it!

Första lämningen

Kategori: Min vardag

Nemo repade på sig under dagen igår och på kvällen så var han sig själv igen, förutom något hög temp fortfarande. Han har sovit hela natten och då han vaknade imorse så var det samma solstråle som han alltid är på morgonen. Ingen feber heller. Misstänker att det är tänderna som spökar eftersom det går så upp och ner. Skjutsade han till dagis och då han såg att alla barnen var på väg ut så blev han så glad och sprang ifrån mig. Jag stoppade honom och kramade om honom och sa hej då. Han vinkade med ryggen vänd mot mig och försvann sedan snabbt ut. Han kommer nog att ha en bra dag. Men eftersom jag är hemma idag så bestämde jag och personalen att han bara skulle vara där tills efter att han ätit lunch. För det som vi behöver träna lite på är ju hämtning och lämning.

Igår eftermiddag så slog jag i foten i dörrposten så illa att jag är ganska säker på att minst en av tårna blev bruten. Har fruktansvärt ont och är hallt. Jobbigt! Men ärligt talat så tror jag hellre att jag har en bruten tå än all reumatisk smärta som jag brukar ha. Den här smärtan sitter ju på ett och samma ställe hela tiden och jag vet att det kommer att gå över. Men lite jobbigt är det ju att inte ens kunna använda skor.

Kommentarer

  • Annalena säger:

    Tårna i dörrposten......undrar om det är nåt genetiskt..... Kram

    2010-09-14 | 12:30:11
    Bloggadress: http://ghosty.blogg.se/

Kommentera inlägget här: