eko

love it or leave it!

Nemo 2 år!

Kategori: Min vardag

Nemo väcktes med sång, paket och fika på sängen imorse. Han blev så himla glad och det var så roligt att se. Tänk att han redan är två år! Det har gått så himla fort! Den här tiden för två år sedan var jag grymt lycklig och hade grymt ont efter förlossningen. Minns det mesta väldigt tydligt från förlossningen även om jag förstår att mitt minne kommer ihåg en förmildrad skildring, vet att jag hade ont men inte hur ont. Lika bra det om jag nu skulle ha turen att få gå igenom det igen någon gång.

Såg ni.. du (kanske bara har en läsare?) Nemo i tidningen idag? Tyvärr så glömde hans klantiga föräldrar bort att sätta in en bild i tidningen tills idag så den bilden kommer imorgon istället. Men det gör inte så mycket, inte helt fel att vara i tidningen två dagar i streck. Det var en trött pojke som hoppade i säng ikväll. Vi har firat honom med bara familjen idag och imorgon blir det kalas här hemma klockan 14.00. Då kommer en massa släktingar hit och firar honom. Tyvärr är det många som har andra planer eftersom det är valborg och allt men jag tror nog att Nemo kommer att bli alldels nöjd ändå över dom som kommer och firar honom. Så ni som kan, har lust och vill är välkommna!

  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: