eko

love it or leave it!

29 år idag

Kategori: Min vardag

Japp, idag fyller jag år då. Min sista födelsedag som börjar på 2. Nästa gång blir det 30... Huvva! Åldersnoja? You bet! Har i alla fall haft en toppen dag! Tack alla ni som uppvaktat mig på det ena eller andra sättet! Ni är så söta allihopa!

Jobbade natten mot idag. Kändes lite lustigt att vakna upp på jobbet imorse. Idag för exakt tre år sedan så jobbade jag min allra första dag på Bogården. Hade ju varit där rätt länge som praktikant men då jag fick jobba med lön så kändes det mer riktigt på nåt vis. Kommer ihåg att jag var så himla glad och stolt över mig själv att jag hade gjort så bra intryck att jag skulle få jobba där. Tyckte att det var en toppenpresent att få ett jobb på födelsedagen. Nåja, jag var ju bara vikarie men ändå. Men vänta nu... det är jag ju fortfarande, tre år senare. Här klättrar vi fort i karriärsstegen... NOT! Festina lente!

Nu blir det en dusch sen hoppar jag nog i snarklådan. Jag är ohyggligt trött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: