eko

love it or leave it!

Det ska vara jag till nåt sånt

Kategori:

Igår när jag lämnade Nemo på förskolan så orkade jag inte slita av mig skorna bara för att hänga upp hans kläder på kroken. Jag slet på mig sånna dära plastpåsar ni vet. Såna där hysteriskt fula blå skoskydd. När jag skulle gå sen så ropar en annan mamma till mig "Glöm inte att ta av dom där." Va? Säger jag förvånat och sänker blicken mot mina sexigt blåbeklädda skor. A men va fan! Såklart var jag på väg att knata ut med dom. Det är så typiskt mig att det är inte sant. Hade ju varit hyfsat halt kan jag tro. Vilken tur att hon sa åt mig annars hade jag gått iväg med dom där å gjort bort mig fullständigt. Men det hade ju varit lite kul med. Kanske jag hade bjudit nån stackare på ett gott skratt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: