eko

love it or leave it!

Göllongen!

Kategori:

Idag när jag hämtade Nemo på förskolan satt han och några fler barn och bakade pepparkakor. Det är så himla roligt att se hur engagerad personalen är. Vet många förskolor där de varken firar lucia, tar kort eller andra spännande saker som de gör på lilla förskolan. Känns toppen att Nemo får göra så mycket roligt.

När en av personalen skulle gå hem så säger Nemo till henne "Hej då! Jag kommer att sakna dig hela, hela dagen!" Så himla söt han är! Förra veckan hade han pussat henne på kinden och gosat med henne. Känns så kul för mig att han tycker om personalen och att personalen tycker om honom.

Kommentarer

  • Elina säger:

    Appen fick nått fel så jag kan inte svara där. Jag hittade din via blogg.se s hemsida, på senaste uppdaterade tror jag de va :). Nä har inte kommenterat tidigare, varit lite feg :). Va kul att du jobbar kvar! :) haha Näe håller på med körkort och var upp och hälsade på en vän så jag skulle få köra lite längre sträckor :) jag jobbar på Bagarstugan i Timrå. Bor dock inne i stan därav måste ta körkort eftersom jag jobbar såna konstiga tider :) kram

    2012-12-06 | 18:29:10

Kommentera inlägget här: