eko

love it or leave it!

Trött

Kategori:

Shoppat julklappar hela dagen. kom hem 18.30, är helt slut. Väl hemna gick det inte att köra in bilen på gården. Det var helt igensnöat. Var bara att slita på sig täckbrallan å sätta igång å skotta.

Nu ska jag snart gå å lägga mig. Trött å har ont i lederna.

Måste bara visa en bild på en lite rolig grej. Vi var på en bokaffär och så får jag syn på boken "Femtio nyanser av honom". Då säger jag till Danne: Den där boken pratar alla om, alla säger att den är så bra. Så tittar jag ner å får se vad det står på en lapp under den. Lite kul tycker jag.

Kommentarer

  • Malin säger:

    Vi har haft kunder som berättat för oss hur bra den är och har rekommenderat den varmt. :) Men den är så dyr för att bara vara pocket! :o Blir till att låna på biblioteket... Någon gång i framtiden.

    Svar: Ja det är ju inte utan att man känner att man blir lite sugen på att läsa den då alla talar så väldigt gott om den. =)
    Emma

    2012-12-16 | 00:19:23
    Bloggadress: http://www.mallanmamma.se

Kommentera inlägget här: