eko

love it or leave it!

Gäsp

Kategori: Min vardag

Med en arbetshelg i ryggen så är det svårt att få något vettigt gjort. Jobbade 9-20 på lördag å natten på söndagen. Känner mig rätt seg. Dygnspassen är inte så himla kul ska jag erkänna.

Efter att jag klev av imorse så gick jag ut å gick. Men fan vad kallt det var idag då! Nu får det vara nog med vinter tycker jag. Jag vill ha vår! Blev bara en halvtimmes promenad så jag får se om jag promenerar å hämtar Nemo på dagis sen.

På söndag så ska vi åka till söderhamn å hälsa på min släkt. Min farfar fyller 80 år nu den 29 februari. Det ska bli kul. Var nästan pinsamt längesedan jag var där.

Näe, nu ska jag grabba tag i en skolbok å plugga, kanske man kan sitta ute i solen rent av?

Uppdatering: Blir INGET sitta ute i solen Kallt!!! Huvva!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: