eko

love it or leave it!

Its been a while

Kategori: Min vardag

Har som inte tid ork eller lust till att blogga. Känns som att den mesta av min tid går åt till att jobba å då jag inte jobbar så försöker jag ta igen förlorad tid med Nemo. Han är hemifrån oftare än hemma nu på grund av att förskolan har stängt hela långa juli månad. Mycket pusslande och skjutsande hit och dit för att få allt att gå ihop då både jag och Danne jobbar för fullt hela sommaren. Det tar mycket ork, kraft och energi men vad gör man? Är ju samma sak varje sommar å eftersom jag inte har någon fast tjänst å Danne är egen företagare så existerar inte direkt någon semester för oss. Bara att gilla läget. Men å andra sidan när jag tittar ut å ser hur regnet vräker ner känns det som att det inte gör så mycket att jag jobbar. Missar ju inget finväder ändå.
Nu är det uppehåll på regent ute så nu ska jag faktiskt klä på Nemo och gå ut en sväng.
 
På återseende en annan dag, vecka, månad eller år.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: