eko

love it or leave it!

Dagens eko

Kategori: Min vardag

Nu har det blivit lite dåligt uppdaterat här några dagar. Anledningen är den här vidriga veckan som jag genomlider just nu. Lite skönt var det dock att föreläsaren blev sjuk idag så jag slapp sitta och lyssna på en föreläsning hela eftermiddagen. Dessutom så löste sig ju tiderna då eftersom det var lite svårt att pussla med att skolan slutar 17.00 och jag börjar jobba 16.00. Skööönt, nu slipper jag ha ont i magen för det.

Om jag är smart nu så sätter jag mig och pluggar istället för att bara såsa bort den här eftermiddagen men motivationen är som bortblåst.

Min uppshapning av kroppen går sådär. Har slarvat en del del med maten och med träning den här veckan eftersom jag har jobbat. Blir inga morgonpromenader då jag jobbar natt och maten har väl inte varit helt okej. Igår blev det exempelvis pannkakor med sylt till lunch. Inte så bra kanske. Kompenserade dock den dåliga lunchen med 1,1 mil på crossen och lite styrketräning. 

Inte för att jag vet om det är det minsta roligt att se eller läsa om för er men maten jag har stoppat i mig hittills idag ser ut som följer:

Kvarg med varma hallon och jordgubbar toppad med kokos till frukost


Mellis: Keso, ½ banan, ½ apelsin och solrosfrön (tog ingen bild)

Lunch: Tonfisk, keso, sallad, gurka, tomat, paprika ½ avocado, ett ägg (bara äggvitan), solrosfrön.


Snart är det dags för mellis igen. Vet i skrivande stund inte vad den kommer bestå av dock. Men äter det gör jag, ofta! =)

Dessutom blev det en promenad till dagis imorse, den andra promenaden den här veckan. Får köra lite powerwalks i helgen istället tror jag.

Nu kära läsare ska jag plugga...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: