eko

love it or leave it!

Meningslöst svammel

Kategori: Min vardag

Dagen började med en 70 minuters promenix. Kändes lite motigt att kliva ur den varma gosiga sängen medans min familj låg kvar men det gick över så fort jag kom ut. Superhärligt väder trots den tidiga morgonen. Solen värmde skönt och det var alldeles lungt och stilla.

Idag har jag även påbörjat projekt tvätta fönster. Är långtifrån klar men skönt att ha börjat. Det är inte det roligaste jag vet direkt men i jämförelse med att plugga (som jag för övrigt inte blev klar med igår) så är det roligt. Tror att det var därför jag gjorde det med, står valet mellan att tvätta fönster eller plugga så blir det tvätta fönster. Lägger skolböckerna åt sidan å tar itu med det imorgon itsället.

Ikväll blir det väl till att se på melodifestivalen. Eric Saades framträdande tänker jag INTE missa. Vad som händer utöver det bryr jag mig inte så mycket om. Hehe!

Såg ni bilderna jag la ut i mitt senaste inlägg? Lite svårt att veta eftersom en del snålar så med att kommentera. Har en massa smygläsare som aldrig ger sig tillkänna. Hur som helst då Danne såg bilden på mig sedan förra året frågade han mig om jag var gravid då bilden togs. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den frågan. Kollar man på datumet så var det som sagt 2011 och inte 2009. 

Nu hinner jag inte skriva mer. Ska fortsätta med middagen. 

Men vad är det jag ser?! Regnar det? Mina rena fönster!!! Crap! Aja, inget att göra åt det.

Kommentarer

  • Paps säger:

    Hörru, den där Saade han såg ut som om han hade tvättstugedag....ovårdad.

    2012-03-10 | 23:00:21

Kommentera inlägget här: