eko

love it or leave it!

Kan jag få snabbspola fram den här veckan?

Kategori: Min vardag

Idag fick jag tillbaka en uppgift som jag har skrivit om utvärdering och styrning. Fick inte världens bästa betyg på skiten men den var godkänd iallafall. Först vart jag helt nedslagen. Asså kom igen, ett D!?! Men efter att ha smält det under dagen så bestämmer jag mig för att vara nöjd. Herregud, då jag sökte till utbildningen så var mitt enda mål att bli godkänd, skulle jag alltså få E på varande uppgift så skulle jag ändå vara nöjd. Ja, det var inställningen jag hade iallafall men efter att ha fått några B och några C så har jag höjt kravet på mig själv. Men nu ska jag försöka förlika mig med tanken att ett D nog inte är så dåligt ändå, eller ja, det är ju lite över godkänd iallafall. Kanske det är nu det börjar synas på mina betyg hur less jag faktiskt är på skolan.

Idag har jag träningsvärk i armarna, inte så mycket som jag trodde att jag skulle ha men nog mycket för att jag ska känna att armarna fick sig en omgång igår.

Den här veckan så har jag lite att stå i. Imorgon så har jag först skola, sedan blir det nattjobb till 13.00 dagen efter. Här blir det något kritiskt med tiden då jag samtidigt ska befinna mig borta på biblioteket för att träffa studiegruppen klockan 13.00. På torsdag är det skola hela dagen till 17.00 även denna dag blir något knepig att få ihop då jag börjar jobba 16.00. Någon som har tips på hur man kan befinna sig på två ställen samtidigt? Jobbar till 11.00 på fredag för att sedan försöka djupdyka i skolbäckerna igen. Behöver jag säga att jag längtar tills den här veckan är över?

Nu ska jag gå och hänga lite tvätt. Sen ska jag sitta och se ful ut resten av kvällen.

I brist på nya bilder så kan jag bjuda på några gamla som jag hittade i bildarkivet.

  
Nemo med fina kusinen Zeke                Miniraggaren

 
 Igelkott som jag gjorde på jobbet         Grabbarna grus


Kommentarer


Kommentera inlägget här: